Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Zwroty i reklamacje

Słowa Mają Moc - zwroty i reklamacje

Chociaż staramy się z całych sił, aby nasze plakaty motywacyjne, plakaty ze Słowem Bożym, naklejki motywacyjne i inne produkty, które oferujemy w sklepie Słowa Mają Moc, były jak najlepszej jakości i od razu po rozpakowaniu zdobyły Twoje serce, wiadomo, że czasem coś może pójść nie tak. Nie takie kolory (to akurat zależy od indywidualnych ustawień monitora), nie taki papier (do wydruku naszych plakatów używamy papieru premium o gramaturze 230g/m2, o matowym wykończeniu, dzięki czemu mają gładką, aksamitną fakturę, ale nie są błyszczące!), może jakieś uszkodzenia w trakcie transportu (zamówione plakaty dokładnie sprawdzamy przed zapakowaniem, pod kątem wszelkich skaz, zagnieceń i niedoskonałości; pakujemy je w twardą, tekturową tubę i dodatkowo w karton, po czym owijamy folią stretch; jeżeli mimo tak starannego pakowania, dotarły do Ciebie uszkodzone, najprawdopodobniej wynika to z niewłaściwego ich traktowania przez kuriera).  

Dlatego przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej w trakcie zakupu umowy, zwrotu zamówionych produktów bądź ich reklamacji i oczywiście odzyskania wpłaconych pieniędzy. Masz na to 14 dni od otrzymania zamówionych przez siebie produktów - wystarczy, że poinformujesz nas o tym mailowo (kontakt@slowamajamoc.sklep.pl) - nie musisz podawać przyczyny! Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to konieczne. Poprosimy Cię wtedy o odesłanie nam całości zamówienia w ciągu 14 dni od poinformowania nas o odstąpieniu od umowy (pamiętaj, że zwracany towar odsyłasz na swój koszt).

Adres wysyłki zwracanych produktów: Słowa Mają Moc Plakaty Motywacyjne, ul. Utrata 2c/25, 16-400 Suwałki.

Po otrzymaniu zwracanego towaru odeślemy Ci pieniądze (za zamówienie plus dostawę!) na wskazane przez Ciebie konto bankowe. 

 

Reklamacje

Jeśli towar dotarł do Ciebie uszkodzony, na przykład w uszkodzonym opakowaniu, najlepiej będzie spisać wraz z kurierem odpowiedni formularz (kurier powinien mieć go przy sobie). Następnie poinformuj nas o tym w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia, wraz z odpowiednimi zdjęciami pokazującymi uszkodzenia. Zaproponujemy Ci wtedy wymianę towaru na nowy, nieuszkodzony, lub zwrot pieniędzy.